Informasjon

KUNDESERVICE

Hverdager kl. 10-15. Lunsjstengt kl. 12:00-12:30.
Kontakt kundeservice på:
service@blueboxshop.no eller +46 40 680 66 80.

PRESSEBILDER

Kontakt vår grafiker Ida på ia@bluebox.se eller +46 40 680 66 84 for pressebilder.

Bilden
Aktuell informasjon
  • Ønsker du å bli affiliate?

    Har du blogg eller driver en nettside og ønsker å bli affiliate hos oss? Da har du muligheten til å bli en del av vårt nettverk gjennom affiliatesnettverket Adtraction!

    Les mer om dette her hos Adtraction!

  • Angående fakturaer fra Klarna

    Velger du faktura som betalingsmåte, vil du motta faktura i separat e-post sendt fra Klarna. I pakken fra oss vil du motta en følgeseddel som viser varene du har bestilt.

    Vi vil også tipse om at Klarna har en fiffig funksjon der du kan se alle dine ubetalte Klarna-fakturaer: https://klarna.com/no/mine-sider

  • Har du fått en feil? Rapporter gjerne!

    Hvis du oppdager feil, blir vi veldig glade om du forteller oss om det.

    Send gjerne en e-post til service@blueboxshop.no eller ring oss på +46 40 680 66 80.

    Tusen takk for hjelpen! :)

  • Spor pakke

    For å spore din pakke, gå til Ordreoversikten via din Ordrebekreftelse(mail). Klikk på ditt kollinummer for å spore pakken via PostNord.

Kjøpsbetingelser
  • Om våre kjøpsbetingelser

    Vilkårene under regulerer forholdet mellom deg som kunde og Bluebox Norge (org. nr. 915 144 896) når du handler på Blueboxshop.no via våre nettsider.

    Du får en ordrebekreftelse samt øvrig informasjon om din bestilling via e-post kort tid etter bestilling. Om noe ikke stemmer, kontakt oss direkte for endring eller annullering, så vi får håndtert dette innen bestillingen pakkes og sendes. Det er dessverre umulig for oss å endre mottakeradresse eller legge til / fjerne varer når varene er pakket, ettersom de havner i pakkevogner som kan ha forlatt våre lokaler.

    Vi forbeholder oss retten til å endre våre priser og vilkår uten varsel. Det er viktig at du godkjenner våre vilkår når du bestiller noe fra oss. Det er vilkårene og prisene ved bestillingstidspunktet som gjelder. Vi tar forbehold om åpenbart feilaktige opplysninger og salg.

    Alle varer som kan legges i handlekurven finnes på lager for å sikre rask levering. Om det mot formodning skulle dukke opp feil i vår lagerbeholdning, enten teknisk eller menneskelig, kontakter vi deg omgående. Du har da mulighet til å heve kjøpet uten kostnad (pengene returneres innen 14 dager), bytte til en annen vare eller vente på ny leveranse.

  • Leveringstid og leveringsmåter

    Bestillinger sendes fra vårt lager tirsdager og fredager.

    Leveringstider etter at varene er sendt fra vårt lager er avhengig av hvor i landet du bor.

    • Postnummer 0000-7999: 2-3 hverdager
    • Postnummer 8000-9999: 3-5 hverdager

    Varene leveres med PostNord og delest ut på hverdager, i samsvar med deres vilkår.

    Fraktkostnaden er 99 kr per bestilling. Det er fri frakt på varekjøp over 599 kroner. Per i dag leverer vi kun til privatpersoner. Vi leverer dessverre ikke til Svalbard og Jan Mayen.

    Har det gått 7 arbeidsdager etter gjennomført bestilling og du fortsatt ikke har mottatt hentemedling fra PostNord, ta gjerne kontakt med vår kundeservice så hjelper vi deg. Du har rett til å heve kjøpet ved eventuell leveringsforsinkelse.

    Observer at pakken må hentes innen 14 dager etter mottatt hentemelding. På den fjortende dagen blir pakken sendt i retur til Blueboxshop. Vi kan dessverre ikke påvirke dette.

    Skal du sende din bestilling til en annen mottaker er det viktig at du skriver inn mottakerens telefonnummer slik at mottakeren mottar hentemelding via SMS.

  • Betalingsvilkår og betalingsmåter

    Betalingsmåter:

    • Kortbetaling (VISA eller MasterCard)
    • Faktura Betalingsmåte velges etter at du har godkjent kjøpet, og begge betalingsmåter gjennomføres via sikre systemer hos Klarna.

    ================================

    Betalingsvilkår:

    • Kortbetaling (0 kr) - Kortbetaling er mulig med VISA eller MasterCard. Ingen faktureringsavgift eller kortavgift tas ut når man betaler med kort på Blueboxshop.no. Betalingssiden er sikkerhetsbestkyttet med krypterte SSL-sider og sertifisert. Kortinformasjonen behandles på en sikker måte og konfidensielt. Betalingsløsningen drives av Klarna. Dine kortopplysninger formidles direkte til din bank via Klarnas system, og lagres aldri hos oss. Klarna oppfyller kravene for PCI-DSS.

    Har man betalingsanmerkninger eller ikke vil/kan oppgi et norsk personnummer, er kortbetaling eneste betalingsalternativ.

    • Fakturabetaling (0 kr) - Med faktura betaler du i etterkant via Klarna (Privat: , Firma: ). Fakturaavgiften er 0 kr. Du har 14 dager på deg til å betale fakturaen (firmakunder har 30 dager netto).

    Vi forbeholder oss retten til å kansellere en bestilling dersom vi anser det som hensiktsmessig. Alle varer forblir Bluebox Norges eiendom inntil full betaling er godkjent. Alle bedrageriforsøk politianmeldes med rettslig forfølgelse.

    • Delbetalning via Klarna - ().
  • Kampanjer og tilbud

    Priser på kampanje- og tilbudsvarer gjelder til oppsatt utløpsdato, så langt lageret rekker (med reservasjon om utsolgte varer).

    Eventuelle vilkår for kampanjer finnes angitt på kampanjesiden i de tilfeller dette er åpne kampanjer.

    "Gave på kjøpet" med kode gjelder kun dersom koden oppgis i kjøpssituasjonen. Vi har ikke mulighet til å legge til gaven etter at varene er sendt, eller sende gaven separat i etterkant. Gaven kan være et produkt, eller flere produkter som tilsammen utgjør en spesifisert verdi. Hvilken gave man får kan variere i de ulike bestillingene - for spenningens skyld :)

  • Priser og fraktkostnad

    Prisen som angis på www.blueboxshop.no nettsted ved kjøpstidspunktet, er den prisen som gjelder på produktet. Prisene er pr. stk. inklusive mva. om ikke annet angis. Prisene omfatter ikke fraktkostnad som angis separat. Du betaler ikke toll på varer bestilt hos oss uansett kjøpesum!

    Fraktkostnaden er 99 kr på alle bestillinger.

    Det er fri frakt på varekjøp over 599 kroner.

    Ingen andre avgifter tilkommer ved kjøp.

  • Angrerett / Bytterett / Åpent kjøp

    Du har mulighet til å returnere ubenyttede varer i originalemballasje innen 14 dager fra du mottar de (angrerett). Dette gjelder ikke hygiene eller matvarer.

    Hvis du angrer deg når pakken allerede har blitt sendt fra oss må du hente ut pakken og kontakte oss for å få tilsendt returinformasjon sammen med en returseddel (59,-). Hvis pakken ikke hentes ut registreres den som uavhented pakke og debiteres automatisk kr 150. Pakken ligger på postkontoret i 14 dager før den blir sendt i retur.

    Ønsker du å bytte en vare eller angre et kjøp når pakken er mottatt ber vi deg vennligst kontakte oss for å få tilsendt returinformasjon sammen med en returseddel (59,-).
    Når du bruker returseddelen som vi sender debiterer vi deg kr 59 for returfrakten. Angi hva du ønsker å bytte til eller om pengene for varen skal refunderes. Vi sender deg en e-post når den returnerede varen har ankommet.

    Send en e-post til service@blueboxshop.no med ordrenummer og hvilken vare det gjelder. Du får da en e-post med returinformasjon fra oss. Alternativt kan du ringe oss på +46 40 680 66 80.

    Vi tilbakebetaler penger innen 14 dager etter godkjent retur. OBS! Den som returnerer en vare står for returfrakt og transportrisiko (dvs. at varene kommer tilbake til oss i ny stand). Pakk inn varene godt (du får ikke sette klistremerke eller adresselapper direkte på produktemballasjen). Det sikreste er å benytte den blå esken også til returen.

    Vi løser ikke ut sendinger som ikke er fullt frankert.

    Gaveinnpakninger og personlige hilsningskort kan ikke returneres ettersom de anses som forbrukte.

  • Reklamasjon

    Dersom en vare er feil, feilsendt eller skadet under transport, kontakt oss så snart som mulig på service@blueboxshop.no eller telefon +46 40 680 66 80. Spesifiser hvilket produkt det gjelder og beskriv problemet. Angi ordrenummeret slik at vi raskt kan finne bestillingen din i vårt system. Du vil få et returnummer av oss, og hjelp til å løse problemet enten med en ny vare, reparasjon, pengene tilbake eller eventuelt prisavslag.

    Vi aksepterer ikke forsendelser uten returnummer. Den som returnerer en feilaktig vare står for transportrisikoen, men vi står for returkostnaden / porto.

    Vi tilbakebetaler pengene til deg senest 14 dager etter godkjent retur.

    Ved en eventuell tvist vil det være Forbrukerrådets anbefalinger som gjelder.

  • Uavhentede pakker og feilaktige adresser

    Vi debiterer kr 150 for å dekke våre håndteringskostnader og returfrakt for ikke uthentede varer. Eventuelle kostnader til gaveinnpakning og kort tilkommer.

    Husk å kontrollere adressen nøye. Feilaktige eller ufullstendige adresseopplysninger kan føre til at pakken sendes til feil adresse eller kommer bort i posthåndteringen.

    Vi erstatter ikke forsvunnede pakker dersom feilaktige eller ufullstendige adresseopplysninger er oppgitt.

  • Salg til mindreårige

    Man må ha fylt 18 år for å kunne handle på Blueboxshop.no.

  • Personopplysninger og Anti-spam policy

    Personopplysninger og cookiepolicy

    Hvilke opplysninger samles inn og lagres, og hvorfor:

    Vi lagrer opplysninger når du besøker nettstedet, og når du handler hos oss. Vi samler inn og lagrer også opplysninger vi får via e-post, nyhetsbrev, andre nettsteder vi drifter (f.eks. Bluebox-bloggen og sosiale nettverk som tilhører tredjeparter som vår Facebook-side), når du for eksempel kontakter oss på kundeservice via telefon, post eller e-post, eller via tredjepart (f.eks. konkurransesamarbeid med annet nettsted/blogg).

    Vi bruker informasjonen til å kunne innfri våre forpliktelser til deg som kunde, for å forbedre brukeropplevelsen og for å understøtte markedsføringen samt videreutvikling av nettstedet, innholdet og innkjøp av produkter.

    _

    Blueboxshop.no samler inn personopplysninger fra følgende kilder:

    • Gjennom informasjonskapsler på nettstedet (f.eks. interaksjoner, sidesøk, IP-adresse, kategorier, produkter, søk og hva som legges i handlekurven).
    • Gjennom informasjon som brukeren selv legger inn (f.eks. postadresse for å få e-postvarsling, abonnement på nyhetsbrev, bidrag til konkurranser, markedsføringsformål hos/via tredjepart osv.)
    • Brukergenerert informasjon fra aktiviteter på nettstedet (f.eks. etterlatte handlekurver og søk).
    • Gjennom kontakt via tilsendt materiale (f.eks. kontakt med kundeservice via e-post, telefon og post).
    • Via kjøp (f.eks. ordreverdi, bestilte produkter, leveringsdato, adresse og telefonnummer).
    • Gjennom kredittgodkjenning/betaling via tredjepart (Klarna).

    Formål og juridisk grunnlag for innsamling av personopplysninger:

    • Markedsføring (for å vise nyheter/inspirasjon, produkttilbud, personlige anbefalinger via Internett, e-post, telefon og annonsering via tredjepart).
    • Brukergenerert informasjon fra aktiviteter på nettstedet (for å kunne tilby produkter du er interessert i, for å forstå preferansene og ønskene dine, og kunne videreutvikle tjenester, utvalg og brukeropplevelsen).
    • Kundeservice (for å kunne besvare spørsmål, veilede/hjelpe kunden, rette feil osv.)
    • Forpliktelser (for å kunne håndtere bestillinger, kundehenvendelser, garantier og i tilfelle tilbakekalling av produkter).
    • Svindel og risikovurdering (for å forhindre svindel og utføre risikovurderinger).
    • For å være i samsvar med gjeldende lovgivning, slik som regnskapsloven.

    _

    Sikkerhet og personvern

    Nettsidene våre er sikkerhetsbeskyttet, SSL- krypterte og sertifiserte. Ved kortkjøp behandles kortinformasjonen på en trygg og sikker måte. Betalingsløsningen behandles av Klarna. Kortinformasjonen formidles av Klarna, og lagres aldri hos oss. Klarna oppfyller kravene til PCI-DSS. Ved fakturakjøp foretas kredittvurderingen av Klarna, og heller ikke da lagres eventuelt sensitiv kredittinformasjon hos oss. Vi benytter tilpassede og rimelige sikkerhetsløsninger for å beskytte informasjonen du har oppgitt. Ettersom det ikke er 100 % sikkert å sende/lagre data via/på Internett, vil vi i tillegg påpeke at du oppgir egne personopplysninger på egen risiko.

    Blueboxshop.no er sertifisert av Trygg e-handel, hvilket betyr at du kan føle deg trygg når du handler hos oss. Formålet med sertifiseringen Trygg e-handel, er å hjelpe deg som forbruker å velge riktig nettbutikk når du handler, slik at du kan føle deg trygg selv etter at du har trykket på "Kjøp". Målsettingen med trygg e-handel er at det skal føles like trygt og sikkert å handle på Internett, som i en vanlig fysisk butikk.

    _

    Hvor lenge lagrer vi personopplysningene dine?

    Personopplysninger lagres så lenge det er nødvendig for å innfri formålene med disse personvernreglene, med mindre ikke en lengre lagring tillates eller kreves av loven (av skattemessige grunner, tilsynsmessige årsaker eller andre legitime kommersielle formål). Deretter slettes eller anonymiseres personopplysningene.

    Bestillingshistorikk og forpliktelser for å fullføre bestillinger på Blueboxshop.no - Syv år (regnskapsloven), eller så lenge det er behov for lagring for å fullføre gjeldende lovmessige pålegg.

    Markedsføringsformål for Blueboxshop.no - 3 år etter siste aktivitet, f.eks. kjøp, omtaler, kommunikasjon, respons på reklame eller besøk på nettstedene. I de tilfellene du har gitt samtykke (f.eks. å abonnere på nyhetsbrev, følge oss på Facebook osv.), så lenge vi har ditt samtykke.

    Kundeservice - 3 år eller så lenge vi er forpliktet til å gjøre dette i henhold til gjeldende lovgivning.

    Brukergenerert informasjon - 3 år etter siste aktivitet, f.eks. ved kjøp, kommunikasjon eller besøk på våre nettsteder.

    Svindel og risikovurdering - 3 år eller så lenge vi er forpliktet å gjøre dette i henhold til gjeldende lovgivning.

    _

    Hvem deler vi personopplysningene med?

    Vi selger ikke kundenes personopplysninger til noen andre virksomheter. For å drive egen virksomhet benytter vi anerkjente tredjeparter (f.eks. til å distribuere e-post og forsendelser, målrettet annonsering (retargeting), hosting, vedlikehold av nettstedet og til betalingsløsninger). Disse har kun tillatelse til å behandle opplysningene for å utføre oppdrag fra oss, i form av rådgivning om personopplysninger.

    Om Blueboxshop.no skulle kjøpes opp eller konsolideres med en annen virksomhet, blir personopplysningene tilgjengelige for denne virksomheten, men kommer fortsatt til å være beskyttet av personvernsreglene i henhold til gjeldende lovgivning. Vi kan utstede/dele relevante opplysninger i tilfelle det oppstår uregelmessigheter (som ved bedrageri, datainnbrudd og lignende).

    _

    Dine rettigheter

    I samsvar med GDPR (General Dato Protection Regulation) har du rett til å få et utdrag der du får vite hvilke opplysninger vi har lagret om deg, og til hvilke formål personopplysningene benyttes. Om du ikke samtykker til at vi benytter opplysningene, har du rett til å frafalle samtykket eller komme med innvendinger. Du kan også kreve at det blir utført rettelser og oppdateringer av egne opplysninger, om du mener de er uriktige eller ufullstendige. Du har også rett i henhold til lovgivningen å få opplysningene dine slettet, eller kreve at vi begrenser håndteringen. Du har også rett til å få personopplysningene du har oppgitt overført. Det kan imidlertid kreves at visse opplysninger lagres, for at vi skal kunne følge enkelte lover (f.eks. regnskapsloven). De opplysningene som er tillatt å beholde for å imøtekomme våre forretningsbehov, kan bli lagret.

    _

    Kontaktinformasjon

    Hvis du vil komme i kontakt med oss vedr. feilaktig informasjon, motta en oversikt, får opplysningene dine endret eller slettet i henhold til overstående rettigheter, eller har noen andre innvendinger -- må du gjerne kontakte oss.

    Du kan kontakte oss her:

    Adresse: Bluebox AB, Kosterögatan 15, SE-211 24 Malmö, Sverige

    E-post: service@blueboxshop.no

    Telefon: +46 40 680 66 80

    _

    Endring av personvernreglene

    Vi forbeholder oss retten til å oppdatere og endre våre personvernregler. Når dette gjennomføres vil vi endre dato og versjonsnummeret nedenfor. Om det gjennomføres vesentlige endringer kommer vi til å publisere en tydelig beskjed på Blueboxshop.no.

    (Versjon 1, mai 2018)

    _

    Om informasjonskapsler (Cookies)

    Hva er cookies og hvorfor benyttes disse?

    En informasjonskapsel er en liten tekstfil som nettstedet du besøker benytter til å lagre data. I en del funksjoner slik som i bestillingsskjemaet, benytter Blueboxshop.no informasjonskapsler eller cookies.

    Cookies benyttes blant annet for at bestillingsfunksjonen på Blueboxshop.no skal virke. Uten disse ville du for eksempel ikke kunne beholde varene i handlevognen om du forlater siden en stund.

    Vi kan til og med plassere cookies fra tredjepartsleverandør (slik som digital annonsering), for at de skal kunne lage automatisk og målrettet annonsering basert på hva du se på eller handlet på nettstedet - for å gi mer relevant reklame. Ingen personopplysninger følger informasjonskapslene. Cookies benyttes i tillegg til å gi oss besøksstatistikk via Google Analytics (f.eks. informasjon om hvor mange besøkende vi har på siden, hvilke produkter som er mest populære og hvor besøkene kommer ifra).

    _

    Blokkere og fjerne cookies

    Om du ikke ønsker cookies kan du velge og ikke akseptere cookies på nettleseren. Du kan velge å fjerne ondsinnede, eller avstenge visse (eller alle) fremtidige cookies. Mer informasjon om hvordan dette gjøres finner du her: https://nettvett.no/slik-tommer-du-nettleserdata.

    Det å ikke tillate cookies innebærer at du ikke får tilgang til alle nettsider, får feilmelding på visse sider og kan ikke gjennomføre et kjøp på Blueboxshop.no. Markedsføringscookies fra tredjepart kan derimot fjernes uten at det påvirker funksjonaliteten på nettstedet (f.eks. cookies fra Facebook, Criteo, Adtraction og Adservice).

    I tillegg kan du i innstillingene til nettleseren velge å bli spurt hver gang et nettsted ønsker å benytte cookies.

  • Om cookies

    Hva er informasjonskapsler (cookies) og hvorfor benyttes disse?

    En informasjonskapsel er en liten tekstfil som nettstedet du besøker benytter til å lagre data. I en del funksjoner slik som i bestillingsskjemaet, benytter Blueboxshop.no informasjonskapsler eller cookies.

    Cookies benyttes blant annet for at bestillingsfunksjonen på Blueboxshop.no skal virke. Uten disse ville du for eksempel ikke kunne beholde varene i handlevognen om du forlater siden en stund.

    Vi kan til og med plassere cookies fra tredjepartsleverandør (slik som digital annonsering), for at de skal kunne lage automatisk og målrettet annonsering basert på hva du se på eller handlet på nettstedet - for å gi mer relevant reklame. Ingen personopplysninger følger informasjonskapslene. Cookies benyttes i tillegg til å gi oss besøksstatistikk via Google Analytics (f.eks. informasjon om hvor mange besøkende vi har på siden, hvilke produkter som er mest populære og hvor besøkene kommer ifra).

    _

    Blokkere og fjerne cookies

    Om du ikke ønsker cookies kan du velge og ikke akseptere cookies på nettleseren. Du kan velge å fjerne ondsinnede, eller avstenge visse (eller alle) fremtidige cookies. Mer informasjon om hvordan dette gjøres finner du her: https://nettvett.no/slik-tommer-du-nettleserdata.

    Det å ikke tillate cookies innebærer at du ikke får tilgang til alle nettsider, får feilmelding på visse sider og kan ikke gjennomføre et kjøp på Blueboxshop.no. Markedsføringscookies fra tredjepart kan derimot fjernes uten at det påvirker funksjonaliteten på nettstedet (f.eks. cookies fra Facebook, Criteo, Adtraction og Adservice).

    I tillegg kan du i innstillingene til nettleseren velge å bli spurt hver gang et nettsted ønsker å benytte cookies.

  • Kundeservice

    Du når oss på service@blueboxshop.no eller +46 40 680 66 80. Vi finnes på plass hverdager kl. 10:00-15:00, med lunsjstengt kl. 12:00-12:30.

    Vi forsøker alltid å svare på spørsmål som gjelder en bestilling innen en time (hverdager), men det kan ta opp til 48 timer dersom vi f.eks venter på svar/beskjed fra en leverandør eller PostNord.

  • Kort om Bluebox

    Bluebox har solgt gaver og ting på nettet siden år 2000. Vi er en av Sveriges eldste nettbutikker, og nå finnes vi også i Norge!

    Blueboxshop.no eies og drives av Bluebox AB, org.nr. 556820-0363. Styrets sete er i Malmö, Sverige. Bluebox Norge er registrert i Brønnøysundsregisteret, org.nr. 915 144 896 MVA.

    Adresse:

    Postboks 1681 Vika

    0120 OSLO

Spørsmål og svar
  • Er det toll på varene?

    Nei, de er toll- og avgiftsfrie.

    Alle varer sendes fra vårt lager i Malmø, men du behøver aldri betale toll for varene siden Blueboxshop.no er en norsk nettbutikk (Bluebox Norge NUF) og fortolling/momsinnbetaling blir gjort av oss.

    Du må kun betale frakt (99,-). Det er fri frakt på varekjøp over 599 kroner.

  • Hvilke betalingsalternativer finnes?

    Når du handler hos Blueboxshop.no, betaler du alltid via Klarna. Du kan velge mellom følgende betalingsmåter:

    • Kortbetaling (VISA eller MasterCard)
    • Tilsendt faktura
    • Delbetaling

    Betalingsmåten velger du etter at du har fullført kjøpet ditt.

    Ved å oppgi informasjon i kassen godkjenner du Klarnas vilkår. Ved å klikke på "Fullfør kjøp" godkjenner du kjøpsvilkårene hos Bluebox Norge.

  • Hvis du vil sende til en annen mottaker?

    Skal du sende til en annen mottaker velger du annen leveringsadresse i trinn 3 i kassen.

    Det er viktig at du skriver inn mottakerens telefonnummer slik at mottakeren mottar hentemelding via SMS.

    Det er dessverre ikke mulig å ha flere ulike leveringsadresser for en og samme bestilling. Dersom du vil bestille til flere ulike mottakere, må du gjøre en separat bestilling for hver mottaker. I pakken medfølger et returskjema.

  • Hvor raskt får jeg varene mine?

    Alle bestillinger pakkes og sendes tirsdager og fredager

    Pakker leveres med PostNord og deles ut på hverdager, ifølge PostNords vilkår.

    Normal postgang er 2-5 dager, avhengig av hvor i Norge du bor. Se avsnitt om "Leveringstid og leveringsmåter" lenger opp på denne siden for spesifikke leveringstider.

    Alle varer som kan legges i handlekurven finnes på lager. Dette for å sikre rask levering. Om lagerfeil mot formodning skulle oppstå, pga teknisk eller menneskelig feil, kontakter vi deg omgående slik at du får mulighet til å velge en annen vare eller heve kjøpet. Ingen ubehagelige overraskelser som gaver på restordre :)

  • Hva koster frakten?

    Fraktkostnaden er 99 kr uansett bestillingens størrelse eller antall varer. Det er derimot fri frakt på varekjøp over 599 kroner.

    Varene sendes i blå ytterkartonger omsorgsfullt innpakket med silkepapir, uansett om du ikke velger gaveinnpakning. Det inngår i fraktkostnaden!

Gaver
  • Gaveinnpakning

    Bluebox gaveinnpakning

    Gaveinnpakning finnes som tilvalg når du kommer til kassen. Velger du gaveinnpakning, pakker vi varene inn i gavepapir eller legger de i en liten gaveeske, avhengig av varens form og størrelse.

    Vi setter på avtagbare lapper som markerer innholdet i hver innpakkede gave. Slik at du alltid vet hva som er hva når du gir det bort!

    Et hilsningskort med din personlige hilsen kan også legges ved. Gaveinnpakning og kort kan bestilles til respektive vare når man kommer til kassen. Kostnad for gaveinnpakning er fra 25 kr og for kort fra 35 kr.

    Bluebox gaveinnpakning

    Våre varer sendes ut i blå ytterkartonger, i stedet for vanlige brune kartonger. Derav navnet Bluebox! Varene sendes i ytterkartong og innpakket i silkepapir (inngår i fraktkostnaden), selv om du ikke velger gaveinnpakning!

  • Kort med din personlige hilsen

    Når du kommer til kassen, kan du, om ønskelig, kjøpe et hilsningskort! Flere ulike motiv finnes å velge mellom.

    Vi kan trykke din hilden i kortet, dersom du ønsker det. Kortene koster 35 kr, og du betaler ingenting ekstra for å få din personlige hilsen trykket inne i kortet.

    Siden varene skal sendes hjem til deg, kan du la kortet være blankt når du bestiller, og selv skrive en hilsen i kortet før du gir bort gaven.Bluebox gaveinnpakning

Om Bluebox
  • Les om Blueboxshop.no her!

    Blueboxshop.no eies av Bluebox AB som er et Malmö-basert selskap. Bluebox AB er privateid og har vært drevet Charlotta Lannerheim og Nick Johnson siden år 2000.

    Vår idé er å selge gaver over nettet til personer som ikke kan/vil løpe rundt i byen på jakt etter gaver. For å gjøre det hele enda enklere, tilbyr vi dessuten både gaveinnpakning og flere ulike typer hilsningskort. Det går selvsagt fint å handle morsomme gaver til seg selv også! ;)

    Alle varer postes av oss og leveres med post noen dager senere. For å forsikre oss om at vi kan sende varene umiddelbart har vi valgt å ha eget lager. Dersom en vare er midlertidig utsolgt blokkeres bestillingsmuligheten for denne varen på våre nettsider. På den måten slipper du å vente på dine varer, og kan i stedet føle deg trygg på at det du har bestilt faktisk sendes ut med det samme!

  • Blueboxshop.no er sertifisert av Trygg E-handel!

    Blueboxshop.no er sertifisert av Trygg E-handel, hvilket betyr at du kan kjenne deg trygg og sikker når du handler hos oss.

    Når du handler i en nettbutikk med kvalitetsmerkingen Trygg E-handel innebærer det at bedriften er bundet via avtale til å tilfredsstille visse krav. Det er kun seriøse og stabile nettbutikker som kan bli sertifisert av Trygg E-handel.

    Du kan lese mer om Trygg E-handel og kravene her >>